می 19, 2024
الکتروتراپی در شیراز

الکتروتراپی در شیراز

در جدول زیر از سایت ارتوپدی شیراز تعدادی از بهترین مراکز الکتروتراپی در شیراز به همراه اطلاعات کامل معرفی شده اند. الکتروتراپی یک روش درمانی است که از جریان الکتریکی برای درمان بیماری‌ها یا مشکلات پزشکی استفاده می‌شود. این روش درمانی می‌تواند برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری‌ها و مشکلات پزشکی، از جمله درد، التهاب، اسپاسم عضلانی، زخم‌ها و فلج استفاده شود.

لیست بهترین مراکز الکتروتراپی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 کلینیک سورین شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی نبش خیابان بوستان 07136219313
2 فیزیوتراپی دماوند شیراز، خیابان شیراز، تقاطع خیابان ملاصدرا، کوچه پردیس پلاک 18 09127126229
3 کلینیک فیزیوتراپی فدک شیراز، بلوار مدرس، خیابان فضل آباد، کوچه 13، ساختمان پزشکی آریانا، طبقه فوقانی داروخانه دکتر سبحانی 07137267984
4 مرکز توانبخشی پزشکی سینا طب شیراز، بلوار مدرس، خیابان فضل آباد، کوچه 11 07137267493
5 کلینیک فیزیوتراپی آرات شیراز، قصردشت، بلوار بهشتی، نبش کوچه 10، مجتمع پزشکی پالادیوم، بلوک 4، طبقه 5، واحد 452 09178770495
6 مرکز فیزیوتراپی رستا شیراز، تاچارا (بلوار میرزای شیرازی)، روبروی پارک علوی 09173459641
7 کلینیک فیزیوتراپی باران شیراز، خیابان قصرالدشت، کنار بیمارستان فرهمندفر، ساختمان سام، طبقه 2 07136285136
8 کلینیک فیزیوتراپی و طب سوزنی آناهیت شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان نیلوفر کوچه 9 07136391668
9 مرکز فیزیوتراپی تبسم شیراز، خیابان قصردشت، بین سه راه برق و چهارراه ملاصدرا، انتهای کوچه 25، جنب تامین اجتماعی، پلاک 482 07132337700
10 کلینیک فیزیوتراپی آفتاب شیراز، معالی آباد، جنب مجتمع پارمین، مجتمع آفتاب، طبقه 4، واحد 404 07136364143

هزینه الکتروتراپی در شیراز چقدر است؟

هزینه الکتروتراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع الکتروتراپی: برخی از انواع الکتروتراپی مانند TENS نسبتاً ارزان هستند، در حالی که برخی دیگر مانند تحریک الکتریکی عصبی فراجمجمه‌ای (TENS) می‌تواند گران‌تر باشد.
  • مدت زمان درمان: تعداد جلسات درمانی مورد نیاز برای درمان بیماری یا مشکل پزشکی شما نیز بر هزینه الکتروتراپی تأثیر می‌گذارد.
  • دستگاه مورد استفاده : هزینه الکتروتراپی بسته به این که از دستگاه های قدیمی یا جدید در این روش درمانی استفاده شود متفاوت است.

برای کسب اطلاعات دقیق تر از هزینه هر جلسه الکتروتراپی در شیراز با مراکز معرفی شده در جدول بالا در ارتباط باشید.

الکتروتراپی در شیراز

انواع الکتروتراپی

الکتروتراپی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها برای درمان بیماری یا مشکل خاصی استفاده می‌شود. برخی از انواع رایج الکتروتراپی عبارتند از:

  • تحریک الکتریکی عصبی (TENS): این روش درمانی برای کاهش درد استفاده می‌شود. در این روش، جریان الکتریکی با استفاده از پدهای الکترود بر روی پوست اعمال می‌شود.
  • تحریک الکتریکی عصبی فراجمجمه‌ای (TENS): این روش درمانی برای درمان میگرن، سردرد، افسردگی و سایر بیماری‌ها استفاده می‌شود. در این روش، جریان الکتریکی با استفاده از الکترودهایی که در نقاط خاصی از سر و گردن قرار می‌گیرند، اعمال می‌شود.
  • تحریک الکتریکی عضلانی (EMS): این روش درمانی برای تقویت عضلات استفاده می‌شود. در این روش، جریان الکتریکی با استفاده از الکترودهایی که بر روی پوست قرار می‌گیرند، به عضلات انقباض می‌دهد.
  • یوپی‌تی (UPT): این روش درمانی برای درمان زخم‌ها استفاده می‌شود. در این روش، جریان الکتریکی با استفاده از پدهای الکترود بر روی پوست اعمال می‌شود.

برای اینکه بدانید برای مشکل شما چه نوع الکتروتراپی مناسب است باید حتما با یک متخصص ارتوپد در شیراز مشاوره داشته باشید.

الکتروتراپی چگونه انجام می شود؟

الکتروتراپی معمولاً توسط یک متخصص بهداشت حرفه ای مانند فیزیوتراپیست یا پزشک انجام می شود. متخصص بهداشت حرفه ای جریان الکتریکی را با استفاده از دستگاهی به نام دستگاه الکتروتراپی اعمال می کند. دستگاه الکتروتراپی دارای پدهای الکترود است که به پوست بیمار متصل می شوند.

مدت زمان و دفعات درمان الکتروتراپی به نوع بیماری یا مشکل پزشکی بیمار بستگی دارد. به طور معمول، درمان الکتروتراپی برای چند هفته یا چند ماه ادامه می یابد.

نتیجه گیری

الکتروتراپی یک روش درمانی ایمن و موثر است که می تواند به درمان طیف گسترده ای از بیماری ها و مشکلات پزشکی کمک کند. اگر فکر می کنید الکتروتراپی می تواند به درمان بیماری یا مشکل پزشکی شما کمک کند، حتماً با پزشک یا فیزیوتراپیست خود مشورت کنید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *