می 27, 2024
درمان دیسک گردن در شیراز

در این صفحه از سایت متخصص ارتوپدی به معرفی پزشکان و مراکز درمان دیسک گردن در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس آنها می پردازیم. برای اطلاع از نحوه درمان قطعی دیسک گردن بدون جراحی و … تا انتها با ماهمراه باشید و یا با شماره های درج شده در جدول زیر تماس حاصل فرمایید.

بهترین پزشکان و مراکز درمان دیسک گردن در شیراز

ردیف نام متخصص نشانی شماره تماس
1 فیزیوتراپی تخصصی انرژی شیراز، قدوسی غربی، محلاتی جنوبی، نبش کوچه 12، ساختمان عمارت اشرفیه، طبقه 3، واحد 6 07136317233
2 فیزیوتراپی آفتاب شیراز، معالی آباد ، جنب مجتمع پارمین ، مجتمع آفتاب کوچک ، طبقه 4 ، واحد 404 07136364143
3 دکتر سیدسعید حسینی هوشیار شیراز، بلوار زند، خیابان شهید عبائیان 07132302978
4 دکتر سید حسین عصایی شیراز، فلکه دانشجو (علم)، ساختمان ارم 07132273399
5 دکتر محمد عیسایی شیراز ، خیابان چمران، کلینیک بیمارستان اردیبهشت 09178815871

بهترین دکتر درمان قطعی دیسک گردن در شیراز کیست؟

برای پیدا کردن بهترین پزشکان و مراکز فیزیوتراپی جهت درمان قطعی دیسک گردن و … می توانید از طریق مشاهده خدمات آنها و نظرات کاربران دیگر اطلاعات لازم را کسب کنید. در جدول بالا بهترین مراکز درمان قطعی دیسک گردن را به شما معرفی نموده ایم.

هزینه درمان دیسک گردن در شیراز چقدر است؟

هزینه درمان دیسک گردن در شیراز  به وسعت و نوع درمانی که برای شما در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، هزینه‌های متفاوتی مثل هزینه مشاوره، آزمایش‌ها نیز در درمان دیسک گردن ممکن است وجود داشته باشد. برای بیشترین دقت در خصوص هزینه درمان دیسک گردن، بهتر است با پزشک خود صحبت کنید و از او بپرسید که با توجه به شرایط شما، چه هزینه‌هایی برای درمان لازم است.

در صورتی که مرکز موردنظرتان را مشاهده نمی کنید می توانید به لیست مراکز فیزیوتراپی در شیراز مراجعه کنید.

درمان دیسک گردن بدون جراحی در شیراز

درمان دیسک گردن بدون جراحی به دو صورت کاربرد دارد: درمان نوع غیر جراحی مشابه فیزیوتراپی و درمان‌های تغذیه‌ای و دارویی.

فیزیوتراپی دیسک گردن شامل حرکات و تمریناتی است که به منظور افزایش قدرت عضلات گردن، کاهش التهاب و درد و بهبود حرکت گردن انجام می‌شود.

درمان‌های تغذیه‌ای شامل مصرف مواد غذایی خاصی هستند که به درمان التهاب‌ها کمک می‌کنند. برخی مواد غذایی مثل آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی که در میوه‌ها، سبزیجات و مکمل‌های تغذیه‌ای یافت می‌شوند، می‌توانند تاثیرات مثبتی روی بهبود بیماری داشته باشند.

درمان دارویی دیسک گردن شامل مصرف داروهای ضد التهاب، ضد درد و مسکن است که به کاهش التهاب و درد مرتبط با دیسک گردن کمک می‌کنند.