جولای 21, 2024
لیزر تراپی در شیراز

در جدول زیر اطلاعات آدرس و شماره تماس بهترین مراکز لیزر تراپی در شیراز را برای همراهان سایت متخصص ارتوپدی ارائه داده ایم. برای مشاهده این مشخصات و کسب اطلاعات بیشتر درباره لیزر درمانی تا انتها ما را همراهی فرمایید.

لیست بهترین مراکز لیزر تراپی در شیراز

کلینیک سورین شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی نبش خیابان بوستان 07136219313
فیزیوتراپی دماوند شیراز، خیابان شیراز، تقاطع خیابان ملاصدرا، کوچه پردیس پلاک 18 09127126229
کلینیک فیزیوتراپی فدک شیراز، بلوار مدرس، خیابان فضل آباد، کوچه 13، ساختمان پزشکی آریانا، طبقه فوقانی داروخانه دکتر سبحانی 07137267984
مرکز توانبخشی پزشکی سینا طب شیراز، بلوار مدرس، خیابان فضل آباد، کوچه 11 07137267493
کلینیک فیزیوتراپی آرات شیراز، قصردشت، بلوار بهشتی، نبش کوچه 10، مجتمع پزشکی پالادیوم، بلوک 4، طبقه 5، واحد 452 09178770495
مرکز فیزیوتراپی رستا شیراز، تاچارا (بلوار میرزای شیرازی)، روبروی پارک علوی 09173459641
کلینیک فیزیوتراپی باران شیراز، خیابان قصرالدشت، کنار بیمارستان فرهمندفر، ساختمان سام، طبقه 2 07136285136
کلینیک فیزیوتراپی و طب سوزنی آناهیت شیراز، گلدشت معالی آباد، خیابان نیلوفر کوچه 9 07136391668
مرکز فیزیوتراپی تبسم شیراز، خیابان قصردشت، بین سه راه برق و چهارراه ملاصدرا، انتهای کوچه 25، جنب تامین اجتماعی، پلاک 482 07132337700
کلینیک فیزیوتراپی آفتاب شیراز، معالی آباد، جنب مجتمع پارمین، مجتمع آفتاب، طبقه 4، واحد 404 07136364143

هزینه لیزر تراپی در شیراز چقدر است؟

هزینه لیزر درمانی به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارتند از:

• نوع لیزر: لیزر های درمانی به دو دسته لیزر های کم توان (لیزر سرد) و لیزر های پرتوان (لیزر داغ) تقسیم می شوند. لیزر های کم توان معمولاً برای درمان درد و التهاب استفاده می شوند و هزینه کمتری نسبت به لیزر های پرتوان دارند. لیزر های پرتوان برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله آسیب های عصبی، اختلالات پوستی و زخم های مزمن استفاده می شوند و هزینه بیشتری دارند.
  • نوع بیماری یا آسیب: هزینه لیزر درمانی برای درمان بیماری های مختلف متفاوت است. به عنوان مثال، هزینه لیزر درمانی برای درمان درد مزمن کمتر از هزینه لیزر درمانی برای درمان آسیب های عصبی است.

برای دریافت استعلام دقیق هیزنه این روش درمانی بهتر است به مراکز فیزیوتراپی در شیراز مراجعه فرمایید.

لیزر تراپی در شیراز

انواع لیزر تراپی

فیزیوتراپی به روش لیزر درمانی به دو دسته کلی تقسیم می شود:

• لیزر درمانی کم توان (LLLT): لیزر درمانی کم توان (LLLT) از نور لیزر با انرژی کم برای تحریک سلول ها و بهبود عملکرد آنها استفاده می کند. این نوع لیزر درمانی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله درد، التهاب، زخم های مزمن و اختلالات پوستی استفاده می شود.
  • لیزر درمانی پرتوان (HPL): لیزر درمانی پرتوان (HPL) از نور لیزر با انرژی بالا برای گرم کردن بافت ها و تحریک رشد سلول ها استفاده می کند. این نوع لیزر درمانی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها از جمله آسیب های عصبی، اختلالات پوستی و زخم های مزمن استفاده می شود.

مزایای لیزر تراپی

مزایای فیزیوتراپی به روش لیزر درمانی عبارتند از:

کاهش درد: لیزر درمانی می تواند به کاهش درد در بیماری های مختلف کمک کند. این امر به دلیل توانایی لیزر در تحریک تولید هورمون های ضد درد و ضد التهاب در بدن است.
کاهش التهاب: لیزر درمانی می تواند به کاهش التهاب در بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید، نقرس و سندرم روده تحریک پذیر کمک کند. این امر به دلیل توانایی لیزر در کاهش تجمع سلول های التهابی در بدن است.
تسریع بهبود زخم: لیزر درمانی می تواند به تسریع بهبود زخم های مزمنی مانند زخم های دیابتی، زخم های فشاری و زخم های پس از جراحی کمک کند. این امر به دلیل توانایی لیزر در تحریک رشد سلول های جدید و بهبود گردش خون در ناحیه آسیب دیده است.
بهبود عملکرد اندام ها: لیزر درمانی می تواند به بهبود عملکرد اندام هایی مانند مفاصل و عضلات کمک کند. این امر به دلیل توانایی لیزر در تحریک تولید کلاژن و بهبود گردش خون در ناحیه آسیب دیده است.

فیزیوتراپی به روش لیزر درمانی یک روش درمانی غیرتهاجمی است که از نور لیزر برای تحریک بهبودی بافت های آسیب دیده استفاده می کند. این روش درمانی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها و آسیب ها از جمله درد، التهاب، زخم های مزمن و اختلالات پوستی استفاده می شود.

موارد استفاده از لیزر تراپی

فیزیوتراپی به روش لیزر درمانی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها و آسیب ها استفاده می شود. برخی از موارد استفاده از این روش درمانی عبارتند از:

• درد: لیزر تراپی برای درمان درد در بیماری های مختلف از جمله آرتروز، کمردرد، فیبرومیالژیا، سردرد، میگرن و درد عصبی استفاده می شود.
  • التهاب: لیزر درمانی برای درمان التهاب در بیماری هایی مانند آرتریت روماتوئید، نقرس، سندرم روده تحریک پذیر و بیماری التهابی روده استفاده می شود.
  • زخم های مزمن: لیزر درمانی برای درمان زخم های مزمن مانند زخم های دیابتی، زخم های فشاری و زخم های پس از جراحی استفاده می شود.
  • اختلالات پوستی: لیزر درمانی برای درمان اختلالات پوستی مانند آکنه، اگزما، زگیل و زخم های پوستی استفاده می شود.
  • آسیب های عصبی: لیزر درمانی برای درمان آسیب های عصبی ناشی از جراحی، سکته مغزی، صدمات نخاعی و سایر بیماری ها استفاده می شود.

نتیجه گیری

فیزیوتراپی به روش لیزر درمانی یک روش درمانی ایمن و موثر است که می تواند برای درمان طیف گسترده ای از بیماری ها و آسیب ها استفاده شود. این روش درمانی با تحریک بهبودی بافت های آسیب دیده می تواند به کاهش درد، التهاب و بهبود عملکرد اندام ها کمک کند.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: الکتروتراپی در شیراز