می 6, 2024
تکارتراپی در شیراز

اگر برای طی کردن پروسه های درمانی احتیاج به تکار تراپی دارید می توانید به لیست بهترین مراکز تکارتراپی در شیراز مراجعه کنید. در ادامه لیستی از ابن مراکز به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس آن ها ارائه داده ایم. همراه ما باشید.

بهترین مراکز تکارتراپی در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مرکز فیزیوتراپی و آب درمانی بعثت شیراز، بلوار بعثت، بین فلکه سنگی و چهارراه خلدبرین، کوچه 15 درب اول سمت راست 07136475570
2 فیزیوتراپی تخصصی انرژی شیراز، قدوسی غربی، محلاتی جنوبی، نبش کوچه 12، ساختمان عمارت اشرفیه، طبقه 3، واحد 6 07136317233
3 فیزیوتراپی رستا شیراز، تاچارا (بلوار میرزای شیرازی)، روبروی پارک علوی 07136247332
4 مرکز فیزیوتراپی پارسا مهر شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان، 09173010945
5 مرکز فیزیوتراپی سورین شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، ابتدای بوستان 07136219313

هزینه تکارتراپی در شیراز چقدر است؟

مرکز درمانی: تعرفه مراکز درمانی خصوصی برای تکار تراپی می تواند متفاوت باشد.

شدت آسیب: معمولاً برای آسیب های شدیدتر، جلسات تکار تراپی بیشتری لازم است و به همین دلیل هزینه آن بیشتر خواهد بود.

مدت زمان هر جلسه: جلسات تکار تراپی می توانند 15 تا 30 دقیقه طول بکشند. هر چه مدت زمان هر جلسه بیشتر باشد، هزینه آن نیز بیشتر خواهد بود.

تعداد جلسات: تعداد جلسات تکار تراپی به شدت آسیب و نوع آن بستگی دارد. به طور کلی، برای آسیب های خفیف، 2 تا 4 جلسه تکار تراپی کافی است، اما برای آسیب های شدیدتر، ممکن است به 8 تا 12 جلسه یا بیشتر نیاز باشد.

نوع دستگاه: دستگاه های تکار تراپی مختلفی در بازار وجود دارند که قیمت آنها متفاوت است.

بیمه درمانی: برخی از بیمه های درمانی، هزینه تکار تراپی را تحت پوشش قرار می دهند.

برای استعلام هزینه دقیق تکار تراپی به مراکز معرفی شده در جدول بالا مراجعه فرمایید.

تکارتراپی در شیراز

اگرچه این درمان بیشتر توسط ورزشکاران و زنان به کار می رود، برای این که مطمئن شوید این درمان مناسب شما است یا خیر، بهتر است با فیزیوتراپیست خود مشورت کنید. برای انجام تکار تراپی در شیراز به مراکز معتبر مراجعه کنید.

منبع : پی جو

مزایای تکار تراپی

تکار تراپی (Tecar therapy) یک روش درمانی نوین و غیر تهاجمی است که از امواج رادیوفرکانسی برای تسریع در بهبودی آسیب های مختلف استفاده می کند. این روش درمانی در فیزیوتراپی و پزشکی ورزشی کاربرد فراوانی دارد و به عنوان یک روش جایگزین یا مکمل برای روش های درمانی سنتی مانند جراحی، دارو درمانی و فیزیوتراپی به کار می رود.

مزایای تکار تراپی عبارتند از:

غیر تهاجمی بودن: تکار تراپی یک روش درمانی غیر تهاجمی است و هیچ گونه عارضه جانبی خاصی ندارد.

تسریع در بهبودی: تکار تراپی می تواند به طور قابل توجهی در تسریع در بهبودی آسیب های مختلف موثر باشد.

کاهش درد و التهاب: تکار تراپی می تواند به کاهش درد و التهاب در ناحیه آسیب دیده کمک کند.

افزایش انعطاف پذیری: تکار تراپی می تواند به افزایش انعطاف پذیری عضلات و مفاصل کمک کند.

کاهش نیاز به جراحی: تکار تراپی می تواند در برخی موارد نیاز به جراحی را کاهش دهد.

سایر مزایای تکار تراپی:

بهبود گردش خون
افزایش تولید کلاژن
تقویت سیستم ایمنی بدن
کاهش اسپاسم عضلات
بهبود دامنه حرکتی مفاصل
تسریع در ترمیم بافت ها

برای دریافت مشاوره می توانید به بهترین کلینیک های فیزیوتراپی در شیراز مراجعه فرمایید.

کاربردهای تکار تراپی

تکار تراپی در درمان طیف وسیعی از آسیب ها و بیماری ها کاربرد دارد، از جمله:

آسیب های ورزشی: رگ به رگ شدن، کشیدگی عضلات، آرتروز، تاندونیت، بورسیت
آسیب های اسکلتی عضلانی: درد کمر، درد گردن، درد زانو، درد شانه
بیماری های التهابی: آرتریت روماتوئید، اسپوندیلیت آنکیلوزان
زخم های مزمن: زخم بستر، زخم دیابتی
جراحی: برای تسریع در بهبودی بعد از جراحی

نتیجه گیری:

تکار تراپی یک روش درمانی نوین و موثر برای تسریع در بهبودی آسیب های مختلف است. این روش درمانی غیر تهاجمی و بدون عارضه جانبی است و می تواند در درمان طیف وسیعی از آسیب ها و بیماری ها کاربرد داشته باشد.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.