می 18, 2024
درمان خار پاشنه در شیراز

در لیست زیر تعدادی از مراکز درمان خار پاشنه در شیراز را به همراه اطلاعات آدرس و شماره تماس معرفی کرده ایم. برای مشاهده اطلاعات این مراکز در ادامه ما را همراهی بفرمایید.

لیست بهترین مراکز درمان خار پاشنه در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 فیزیوتراپی فدک شیراز، بولوار مدرس، خیابان فضل آباد، کوچه 13، ساختمان پزشکی آریانا، طبقه فوقانی داروخانه دکتر سبحانی 07137267984
2 فیزیوتراپی رستا شیراز، تاچارا (بلوار میرزای شیرازی)، روبروی پارک علوی 07136247332
3 دکتر داریوش علیزاده شیراز، خیابان زند، روبروی هتل پارس، ساختمان نخبگان، طبقه 4 07132319073
4 دکتر بهداد اسکندری ثانی شیراز، خیابان معدل، نرسیده به فلسطین، جنب رادیولوژی تابا ساختمان نهال 07132360278
5 کلینیک فیزیوتراپی زند شیراز، خیابان زند، روبروی 20 متری سینما سعدی، کوچه شهید عبائیان ساختمان نشاط، طبقه اول 07132319618
6 فیزیوتراپی رز شیراز، فرهنگ شهر، بلوار کسایی، کوچه 12، سمت راست ساختمان رز 07136328683
7 فیزیوتراپی سیوان شیراز، خیابان بعثت، نرسیده به چهارراه ملاصدرا، جنب باشگاه حجاب، خیابان شهید رضایی، نبش کوچه 2 ، کلینیک فیزیوتراپی سیوان 07132351773
8 کلینیک فیزیوتراپی مهر شیراز، خیابان فلسطین، نبش کوچه 5، ساختمان پارت، طبقه سوم، واحد 10 07132320250
9 فیزیوتراپی تهمتن شیراز، خیابان ملاصدرا، کوچه 3،مجتمع پزشکی نوین فارس، طبقه 3، واحد 203 07132319368
10 کلینیک افشین محرابی شیراز، بلوار زند، حدفاصل 20 مترى و صورتگر، كوچه 43، فرعى اول سمت چپ، ساختمان کوثر، طبقه اول 07132326836

هزینه درمان خار پاشنه در شیراز چقدر است؟

هزینه درمان خارپاشنه به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

• نوع درمان

درمان خارپاشنه می‌تواند شامل درمان‌های غیر جراحی، مانند دارو درمانی، فیزیوتراپی و کفی طبی، یا درمان‌های جراحی، مانند آرتروسکوپی و جراحی باز، باشد. هزینه درمان خارپاشنه بسته به نوع درمان انتخابی متفاوت است.

• شدت بیماری

در صورت خفیف بودن بیماری، ممکن است نیاز به درمان خاصی نباشد و علائم با گذشت زمان بهبود یابند. در صورت شدید بودن بیماری، ممکن است نیاز به درمان‌های بیشتری باشد و هزینه درمان نیز افزایش یابد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از هزینه های درمان با مراکز معرفی شده در جدول بالا در تماس باشید.

درمان خار پاشنه در شیراز

روش های درمانی مختلفی برای درمان خار پاشنه در شیراز وجود دارد. باید حتما به پزشک مراجعه کنید. پزشک بعد از تشخیص علت ایجاد خار پاشنه می تواند بهترین راه درمان را برای شما انجام دهد. یکی از شایع ترین روش درمان خار پاشنه در شیراز شاک ویو تراپی است.

منبع : پی جو

راه های درمان خارپاشنه

خارپاشنه، یک بیماری شایع است که باعث درد در پاشنه پا می‌شود. این درد معمولاً هنگام راه رفتن، دویدن یا پریدن احساس می‌شود.

درمان‌های غیر جراحی

درمان‌های غیر جراحی خارپاشنه عبارتند از:

• استراحت: در صورتی که علائم خارپاشنه خفیف است، می‌توانید با استراحت و کاهش فعالیت‌های فیزیکی، علائم را بهبود بخشید.
  • کفش‌های مناسب: استفاده از کفش‌های مناسب که از پاشنه پا به خوبی حمایت می‌کنند، می‌تواند به کاهش درد کمک کند.
  • دارو درمانی: داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی (NSAIDs)، مانند ایبوپروفن و ناپروکسن، می‌توانند به کاهش درد و التهاب کمک کنند.
  • فیزیوتراپی: فیزیوتراپیست می‌تواند تمرین‌هایی را به شما آموزش دهد که به تقویت عضلات پا و بهبود انعطاف پذیری پاشنه پا کمک می‌کند.
  • کفی طبی: کفی طبی می‌تواند به کاهش فشار بر پاشنه پا کمک کند.

درمان‌های جراحی

در صورتی که علائم خارپاشنه با درمان‌های غیر جراحی بهبود نیابند، ممکن است نیاز به درمان‌های جراحی باشد. درمان‌های جراحی خارپاشنه عبارتند از:

• آرتروسکوپی: در این روش، جراح از طریق چند برش کوچک در پوست، به مفصل پاشنه پا دسترسی پیدا می‌کند و خار استخوانی را برداشته یا آن را کوچک می‌کند.
  • جراحی باز: در این روش، جراح برش بزرگ‌تری در پوست ایجاد می‌کند و به مفصل پاشنه پا دسترسی پیدا می‌کند و خار استخوانی را برداشته یا آن را کوچک می‌کند.

برای تشخیص نوع درمان خار پاشنه می توانید به کلینیک های فیزیوتراپی شیراز مراجعه کنید.

راه های پیشگیری از خار پاشنه

برای پیشگیری از خارپاشنه، می‌توانید موارد زیر را انجام دهید:

• وزن خود را در محدوده سالم نگه دارید.
  • از کفش‌های مناسب استفاده کنید.
  • به طور منظم ورزش کنید تا عضلات پا را تقویت کنید.
  • از راه رفتن یا دویدن روی سطوح سخت خودداری کنید.

در صورتی که علائم خار پاشنه را دارید، حتماً به پزشک مراجعه کنید تا تشخیص و درمان مناسب را دریافت کنید.

نتیجه‌گیری

درمان خار پاشنه در شیراز به شدت آن بستگی دارد. در موارد خفیف، درمان‌های غیرجراحی معمولاً موثر هستند. در موارد شدیدتر، ممکن است جراحی ضروری باشد. بنابراین نوع درمان بسته به نظر پزشک برای هر شخص متفاوت است.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.