می 7, 2024
فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز

فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز

در لیست زیر اطلاعات آدرس و شماره تماس بهترین مراکز فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز را برای کاربران ارائه داده ایم. برای دسترسی به این اطلاعات تا انتها با ما همراه شوید.

بهترین مراکز فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز

ردیف نام آدرس شماره تماس
1 مرکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک
روان شناختی رستاک
شیراز، چهارراه ستارخان، ساختمان خضراء 2، طبقه 5، واحد 54. 09376038028
2 مرکز فیزیوتراپی و آب درمانی بعثت شیراز، بلوار بعثت، بین فلکه سنگی و چهارراه خلدبرین، کوچه 15 درب اول سمت راست 09333543371
3 کلینیک فیزیوتراپی جوان شیراز، ملاصدرا، انتهای کوچه 4، مجتمع پزشکی سبحان، طبقه دوم، واحد 4 07136472715
4 مرکز فیزیوتراپی پارسا مهر شیراز، معالی آباد، نبش خیابان پزشکان، ساختمان پزشکان، 09173010945
5 کلینیک فیزیوتراپی پویا گستر شیراز، معالی آباد، حدفاصل پزشکان و دوستان، ساختمان اوتانا 1، طبقه سوم، واحد 304 09172522600

هزینه فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز

هزینه فیزیوتراپی بیوفیدبک به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

  • نوع بیوفیدبک: انواع مختلفی از بیوفیدبک وجود دارد، از جمله بیوفیدبک عضلانی، بیوفیدبک عصبی، بیوفیدبک شناختی و بیوفیدبک قلبی. هر نوع بیوفیدبک قیمت متفاوتی دارد.
  • مدت زمان جلسه: جلسات فیزیوتراپی بیوفیدبک معمولاً 30 دقیقه تا 60 دقیقه طول می‌کشد. هر چقدر جلسات طولانی‌تر باشند، هزینه بیشتری خواهند داشت.
  • تعداد جلسات مورد نیاز: تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان بسته به مشکل و شدت آن متفاوت است. معمولاً برای درمان مشکلات مزمن، نیاز به جلسات بیشتری است.
  • تجربه و مهارت فیزیوتراپیست: فیزیوتراپیست‌های باتجربه و مهارت بیشتر، هزینه بیشتری دریافت می‌کنند.

برای استعلام هزینه دقیق این نوع فیزیوتراپی به مراکز فیزیوتراپی شیراز مراجعه بفرمایید.

فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز

تعداد زیادی از مراکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک در شیراز و پزشکان سایر تخصص ها ، از صفحه اختصاصی در سایت پی جو برخوردار می باشند. داشتن صفحه اختصاصی vip پزشکان متخصص در سایت پی جو ، به بیماران کمک می کند که اگر دنبال دریافت اطلاعات کامل از پزشکی خاص یا یک مرکز تخصصی نوروفیدبک و بیوفیدبک خوب در شیراز هستند بتوانند با مراجعه به سایت پی جو به سادگی به لیست خدمات ، نمونه کار مرکز و هرگونه تخفیف اعلام شده توسط مرکز مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

منبع : پی جو

 

انواع فیزیوتراپی بیوفیدبک

انواع مختلفی از بیوفیدبک وجود دارد که هر کدام برای درمان مشکلات خاصی استفاده می‌شوند. برخی از انواع بیوفیدبک عبارتند از:

  • بیوفیدبک عضلانی: این نوع بیوفیدبک برای تقویت یا شل کردن عضلات استفاده می‌شود. در این روش، از حسگرهای الکتریکی برای اندازه‌گیری فعالیت عضلات استفاده می‌شود. این اطلاعات به صورت دیداری یا شنیداری به فرد ارائه می‌شود تا فرد بتواند یاد بگیرد چگونه تنش عضلانی خود را کنترل کند.
  • بیوفیدبک عصبی: این نوع بیوفیدبک برای درمان مشکلاتی مانند اسپاسم عضلانی، فلج و درد استفاده می‌شود. در این روش، از حسگرهای الکتریکی برای اندازه‌گیری فعالیت اعصاب استفاده می‌شود. این اطلاعات به صورت دیداری یا شنیداری به فرد ارائه می‌شود تا فرد بتواند یاد بگیرد چگونه عملکرد اعصاب خود را کنترل کند.
  • بیوفیدبک شناختی: این نوع بیوفیدبک برای درمان مشکلاتی مانند اضطراب، افسردگی و اختلالات خوردن استفاده می‌شود. در این روش، از حسگرهای الکتریکی برای اندازه‌گیری فعالیت مغز استفاده می‌شود. این اطلاعات به صورت دیداری یا شنیداری به فرد ارائه می‌شود تا فرد بتواند یاد بگیرد چگونه افکار و احساسات خود را کنترل کند.
  • بیوفیدبک قلبی: این نوع بیوفیدبک برای درمان مشکلاتی مانند فشار خون بالا، آریتمی قلبی و نارسایی قلبی استفاده می‌شود. در این روش، از حسگرهای الکتریکی برای اندازه‌گیری فعالیت قلب استفاده می‌شود. این اطلاعات به صورت دیداری یا شنیداری به فرد ارائه می‌شود تا فرد بتواند یاد بگیرد چگونه ضربان قلب خود را کنترل کند.

مشاوره آنلاین فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز

قبل از اقدام به دریافت نوبت بهتر است ابتدا مشاوره آنلاین دریافت کنید و از نحوه انجام این فیزیوتراپی اطلاعات لازم را کسب نمایید. برای دریافت مشاوره آنلاین با شماره تماس های درج شده در جدول در ارتباط باشید و یا در ساعات کاری به آدرس های درج شده در جدول مراجعه کنید.

نتیجه‌گیری

فیزیوتراپی بیوفیدبک یک روش درمانی است که در آن از بازخورد دیداری یا شنیداری برای آموزش افراد به کنترل عملکردهای غیرارادی بدن خود استفاده می‌شود. این روش به افراد کمک می‌کند تا یاد بگیرند چگونه تنش عضلانی، تنفس، ضربان قلب و سایر عملکردهای بدن خود را کنترل کنند. برای دریافت نوبت به مراکز فیزیوتراپی بیوفیدبک در شیراز مراجعه بفرمایید.

هرگونه کپی برداری از محتوای فوق بدون درج منبع سایت پیگرد قانونی خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *