می 6, 2024
تزریق پی آر پی زانو شیراز

لیست بهترین دکتر برای پی آر پی زانو در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس

زانو در اثر موارد مختلفی میتواند دچار در شود. روش های مختلفی برای درمان و یا تسکین دردهای مربوط به ساییدگی و بیماری های مربط به زانو وجود دارد. پی آر پی (prp) زانو به عنوان یکی از روش های درمان برخی از بیماری های مربوط به زانو در نظر گرفته می شود. در جدول زیر لیست کاملی از بهترین دکتر برای پی آر پی زانو در شیراز را برای شما آورده ایم با ما همراه شوید…

پی آر پی (prp) زانو در شیراز

ردیف نام پزشک نشانی تلفن مطب
دکتر محمد سعید مهاجری شیراز، خیابان زند، حدفاصل 20 متری و صورتگر، ساختمان پزشکان، طبقه 5 07132331307
2 دکتر فرید شهریور شیراز، خیابان ملاصدرا، خیابان هدایت غربی، نبش کوچه 14، مجتمع پزشکی باران، طبقه سوم، واحد 5 07132305290
2 دکتر بهداد اسکندری ثانی شیراز، خیابان معدل، تقاطع فلسطین، جنب رادیولوژی تابا، ساختمان نهال 07132360278

بهترین متخصص پی آر پی زانو در شیراز کیست؟

برای تزریق پلاسمای غنی از پلاکت که به پی آر پی معروف است، باید حتما از پزشک متخصص در این زمینه کمک بگیرید. در جدول بالا بهترین پزشکان متخصص در این زمینه را به شما معرفی کرده ایم. در ادامه با نحوه انجام این تزریق بیشتر آشنا می شوید.

هزینه انجام پی آر پی PRP زانو در شیراز چقدر است؟

انجام این کار توسط پزشک متخصص هزینه بر است. هزینه انجام پی آر پی یک زانو در هر جلسه بین 2 تا 3 میلیون تومان است.

پی آر پی زانو (prp) چیست ؟

تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (Platelet Rich Plasma) یا پی آر پی (PRP)، یک روش درمانی کم تهاجمی و موثر می باشد که از چند دهه قبل مورد توجه متخصص ارتوپدی قرار گرفته. با مراجعه به پزشک متخصص تزریق پی آر پی زانو در شیراز ضمن تشخیص محل دقیق برای تزریق، کم کردن عوارض این کار به شما کمک میکند تا دردهای زانو هایتان را تسکین دهید.

تزریق پی آر پی به زانو چگونه است؟

درمان آرتروز زانو در مرحله اول شامل روش‌های غیر‌جراحی مانند اصلاح سبک زندگی، فیزیوتراپی یا داروهای ضد درد و ضد التهاب است. اما در صورتی که هیچ کدام از این روش ها جواب گو نباشد پزشک متخصص مجبور به تزریق prp زانو در جهت درمان این بیماری می شود. در این روش، پلاکت غلیظ شده خون فرد را به داخل مفصل تزریق میکنند تا درد و التهاب آرتروز را کاهش دهند.

بهترین دکتر برای پی آر پی زانو در شیراز

آیا تزریق prp زانو درد دارد؟

با مراجعه به پزشک متخصص برای تزریق پی آر پی برای زانو میتوانید نتیجه خوبی در جهت کاهش درد زانوهای خود داشته باشید.لیست پزشکان متخصص جراح زانو در شیراز را میتوانید در اینجا مشاهده نمایید که در خصوص پی ار پی زانو فعالیت دارند.

پی آر پی درد قابل توجهی ندارد، اما چون مجموعه‌‌ای از پاسخ‌های بیولوژیکی را تحریک می‌کند. گاهی بسته به محل تزریق، ممکن است تا ۳ روز متورم و دردناک باشد.

نکته بسیار مهم در تزریق prp زانو این است که در جهت تسکین درد م تزریق به هیچ عوان نباید از مسکن استفاده کرد.

هر گونه کپی برداری از مطلب فوق بدن درج منبع ممنوع است. سپاس از همراهیتان.

یک نظر

1. دکتر حسن براتی پاسخ

آرتروز زانو به عنوان یک بیماری التهابی مزمن، اغلب با درد، سفتی و کاهش حرکت در زانو همراه است. درمان آرتروز زانو به دو دسته درمان‌های غیر دارویی و درمان‌های دارویی تقسیم می‌شود.